Tuesday, January 8, 2008

Perihal NAT

Aku pun tak mau lah sentuh perkataan nat ni mai dari mana tapi dalam loghat Melayu Nat ni byk macam. Salah satu dari nat hat melayu duk sebut ni ialah macam gambaq hat duk di ataih tu. Nat ni kawan skru , kalau tiga suku pun kadang-kadang melayu kata kepala skru.
Kalau orang siam yang tak besa mai kedah habaq nak cari nat kena hati-hati pasai takut sat lagi pok deng bawa pi kedai besi habuan pi beli nat hehehe.

1 comment:

Koboi BM said...

komen komen komen