Saturday, November 10, 2007

Jawapan kepada soalan.

Soalan dari Chat Box :

Budak U: Incik pakar SINI LUKIS DAN SENIREKA, mcmana mau reka puki yg dah potong kelentit tapi nampak serupa tak potong? Minta penjelasan.

Jawapan :

Terima kasih kerana bersusah payah untuk meluahkan masalah peribadi seperti ini di dalam ruangan chat box. Masalah peribadi seperti ini memang sering terjadi dan akan bertindak negatif kepada si suami terutama suami-suami yang kuat makan babi utan.
Buat pengetahuan anda saya bukanlah pakar 'sini lukis dan senireka' sebagai dakwaan anda tapi saya tetap akan menjawap soalan anda memandangkan anda tergolong dalam insan yang lemah pemikiran dan sekiranya masalah ini adalah masalah anda ia akan memberi efek kepada keturunan anda yang akan datang seperti mudah di hingapi penyakit gila babi , sawan babi dan kadangkala akan timbul tanda-tanda gila isen.
Untuk menjawap soalan anda -bagaimana ingin kelihatan seperti tidak potong. Petua yang kami dapat dari orang tua-tua ialah anda perlu cari kepala orang yang ada ketegaq bulu kemudian cerkopkan puki anda ke atas kepala orang tu. Dengan berbuat demikian maka kelentit anda akan kembali kelihatan normal tanpa perlu menyambungnya dgn kelintit babi utan.
Selamat mencuba !

No comments: