Saturday, November 10, 2007

Soalan seterusnya.

Soalan seterusnya :

Kelentit Kematu: Incik Pakar Sini Lukis Sana Reka, mcm mana mau reka peliag suami saya bagi jadi 3 takok? Tolong la Incik..

Sekali lagi saya tegaskan , saya bukanlah pakar sini lukis sana reka seperti tanggapan puan. Saya tahu puan salah blog kut tapi tak apalah saya tetap akan menjawap soalan puan.

Ini adalah soalan lazim yang sering timbul bagi mereka yang pernah duduk di atas pokok dan mengamalkan kehidupan serupa kera luku. Jangan bimbang puan , kami telah menemukan jalan pintas bagi masalah puan.

Bahan-bahan yang diperlukan untuk membaiki masalah puan ialah :

1. Sekepoi pekasam kepala babi utan.
2. Tengkuk bewak kabok 3 inci.
3. ayaq kencing hanjing 1 liter.

Rendamkan batang peliaq laki puan yang masih ada taik palat itu ke dalam bahan-bahan tadi selama 3 hari berturut-turut. Sekiranya ada semut api yang melata atas batang peliaq tu biarkan kerana ia adalah baik untuk proses tersebut. Selepas 3 hari puan akan melijat takok-takok baru. Kadang-kadang bukan 3 malah lebih dari itu. Sila amalkan dan jangan lupa memberi jawapan kepada kami semula. Sekian semoga berjaya !

No comments: